Riksäpplets gymnasium

Polisens avspärrningstejp

2024-03-14
Polisövning på Fredrika Bremergymnasiet

Onsdag den 20 mars kommer Polisen tillsammans med personal och elever på Fredrika Bremergymnasiet genomföra en gemensam övning på skolan och på skolans område, Dalarövägen 62–64 i Handen.

Årets företagare 2024: Carina Svedin, Quality Hotel Winn Haninge.

2024-02-19
De blev vinnare på Företagardagarna 2024

Fem priser delades ut till lokala företag i Haninge under årets upplaga av Företagardagarna: Årets företagare, Årets unga företagare, Årets eldsjäl, Årets nyföretagare och Årets UF-företag (ung företagsamhet).

En grupp barn gör tummen upp

2024-01-02
Vem vill du hylla inom skolvärlden?

I Haninges skolor arbetar många skickliga pedagoger och personal för att hjälpa våra barn och elever att bli glada, kloka och trygga. Nu har du möjlighet att uppmärksamma någon lite extra genom att nominera till 2023 års pedagogiska priser.

Korta fakta om Riksäpplets gymnasium

Antal elever: 350